2019. november 9., szombat

Szabadulj meg a szorongástól


Talán sokakban felmerül a kérdés, hogy miben különbözik ez a könyv a többitől, amelyek szintén a boldogságot tűzik ki célul. Mivel átéltem a szorongás és a pánik legtöbb szintjét (valóban nagyon mélyen voltam), képes vagyok hitelesen megmutatni a kivezető utat.
Bevallom, nem volt egyszerű az írás, különösen az első nagyobb fejezetben, mivel sokszor azt éreztem, hogy újra át kell élnem a szorongást. Az égiek azonban a segítségemre voltak, hiszen tudtam, hogy feladatom ennek a könyvnek a megírása, hogy segíthessek azoknak, akik még nem tapasztalták meg a felszabadult, boldog életet.
Ez nem egy felszínes könyv, aminek az egyszeri elolvasása elhozza a boldogságot. Ez egy olyan könyv, amit be kell építeni a mindennapokba, és szükséges a gyakorlatok elvégzése is, ha igazi szabadságot szeretnél megtapasztalni. Aki gyors útról beszél, az csak hiteget. Viszont, ha megteszed a szükséges lépéseket, akkor meglesz az a biztos alapod, ami szükséges a szavakkal leírhatatlan boldogság megtapasztalásához.
Ehhez először meg kell vizsgálnod a szorongásod alapját, hiszen ezzel porrá tudod zúzni azt. Majd elkezdheted az építkezést, végül pedig megérkezik az élet csodáinak a megtapasztalása. Ezen túl a könyvben segítségedre lesznek az imák és megerősítések is, melyeket beépítve az életedbe, a siker garantált.
A borító színei is a benned lévő belső erőre utalnak, illetve arra, hogy megnyitva magadat az égieknek, határtalan mennyiségű segítségben lesz részed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése