2021. április 3., szombat

Tapasztalásból csoda

 



Sokszor éreztem már, mióta a hivatásom útjára léptem, hogy mások azt gondolják, könnyű nekem tanácsot osztogatni.  Azt azonban nem sokan tudják, hogy elég nagy hátrányból indultam az életben. Alapból mozgássérültként születtem, majd nagyon nehezen találtam munkát a diplomám megszerzése után. Ehhez még folyamatosan jött egy-egy hátrány, és innen kellett nagyot lépnem. Volt egy pont, amikor a pánikbetegség során ráébredtem, hogy lépni, cselekedni kell, ha valamit el akarok érni az életben. Hatalmas belső változások indultak el, rengeteg kitartásra volt szükségem. Volt, hogy segítséget kértem, de sok lépést saját magamtól fejlesztettem ki, és ez adja a tapasztalatomat. Ezeket a hátrányokat már nem cserélném el, mivel belőlük kovácsoltam erőt, és ez az erő vezetett el oda, ahol most tartok. Természetesen még most is sok célom van, sokat kell dolgozni magamon, de ez adja az erőt a folytatáshoz, és így tudom, hogy másoknak is képes leszek továbbadni a tapasztalásaimat. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése