2012. május 9., szerda

Feltöltődés



Biztos éreztétek már Ti is, hogy a fizikai fáradtságon túl, valami más sem működött rendesen a saját kis világotokban. Én bizonyos emberekkel való találkozásaim alkalmával szoktam ezt érezni és a „teljesen leszívták az energiám” kifejezéssel szoktam élni ezen alkalmak után.  Természetesen más elfoglaltságok is okozhatják ezt az érzést.

Volt időszak, amikor nem tettem semmit azért, hogy helyreállítsam a saját egyensúlyomat, de volt egy felismerésem, hogy ez így tovább nem mehet. A kérdés már „csak” a hogyan volt. Akkoriban kezdtem el a relaxációt, ami egy idő után meditálássá alakult. Azt hiszem, hogy ez egy tökéletes módja az energiával való feltöltődésnek.

Nem olyan régen, A mennyei prófécia című könyv elolvasása után, még jobban tudatosult bennem a pozitív energia fontossága. Ezzel nem csak a jelenlegi élethelyzetünket könnyíthetjük meg, hanem a jövőnket is pozitívan befolyásolhatjuk.

A könyv szintén rávilágított arra, hogy a természetben menny(e)i energia lakozik és, hogy ezt az energiát milyen jól ki lehet, illetve lehetne használni.

Ajánlom mindenkinek a könyvet, az azonos című filmmel együtt, illetve ami még fontosabb, hogy találjátok meg a saját módszereteket arra, hogy feltöltődjetek energiával. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése