2012. április 1., vasárnap

Születésnap :)



Pont ma egy éve történt, hogy közzétettem az első bejegyzést a blogomon. Kitartónak tartom magam, de nem voltam biztos abban, hogy hosszabb ideig fogom megosztani Veletek a gondolataimat. Szerencsére tévedtem és már egy teljes év eltelt.
Sok mindent történt azóta az életemben és gondolom, ezzel Ti sem vagytok másképp. Minden egyes bejegyzésem megírásával közelebb kerültem önmagamhoz és sokat tanultam az életről és a körülöttem lévő személyekről. Azt hiszem, hogy ez az elmúlt egy év a megismerésről és a felismerésről szólt.
Köszönöm Nektek, hogy olvastátok a blogot; sok erőt kaptam Tőletek. Köszönet a támogató szavakért és a kritikákért is. Nélkületek nem tudtam volna az elmúlt egy évet megtölteni gondolatokkal. J
Remélem, hogy a továbbiakban is tudjuk egymást tanítani, hiszen a kölcsönösségen sok minden múlik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése