2018. október 28., vasárnap

Az önszeretet fontossága



Születésnapom előtt két nappal egy csomót fedeztem fel a mellemben. Természetesen nagyon megijedtem, és az egó sokkal nagyobbnak mutatta a problémát. Egy másodpercet sem aludtam aznap éjjel, és alig vártam, hogy reggel legyen, és telefonálhassak. Egyértelmű, hogy angyali segítséggel, de délre időpontot kaptam oda, ahol többnyire 1-2 hét a várakozási idő. Minden perc csigalassúsággal telt, és rengeteg gondolat járt a fejemben. Az egótól kissé eltávolodva, még akkor megvizsgáltam az okokat. De, hogy ne szaladjak ennyire előre, megtörtént a vizsgálat, és kiderült, hogy egy cisztáról van szó, amit három hónap múlva újra meg kell mutatni. Letelt a három hónap, ami alatt folyamatosan gyógyítottam magam lelkileg és természetes gyógymódokkal fizikailag is. Most már biztosan ki lett mondva, hogy nem kell aggódni, csak ciszta, aminek a mérete csökkent is.

Tudom, hogy mi okozta a problémát, és hálás vagyok, hogy megkaptam ezt a jelet. Folyamatosan azt mondogattam, hogy szeretem magam, de mégsem helyeztem magamat előtérbe minden helyzetben. Ki tudtam mondani a tükörbe nézve, hogy ’tökéletes vagy, szeretlek’. De vajon elég ez? Úgy tűnik, hogy nem, hiszen nem kevés alkalommal mégis másokat helyeztem előtérbe. Még egy kis munka, még egy kis lélekápolás, még egy plusz időpont… Időközben pedig a saját igényeim hátrébb szorultak. Természetes, hogy a tudatalattim figyelmeztetni akart, hogy ennek nem lesz jó vége, ha tovább folytatom. Tehát nem folytattam. Vége lett a szombati munkának, a késő esti üzenetek megválaszolásának, és mindennek, amivel kapcsolatban egy kicsit is rossz érzésem támadt.

Most már figyelek arra, hogy mit mondanak a belső megérzéseim, hiszen ez a bölcs én vezet engem az úton, ami a legnagyobb boldogság felé halad. Hallgass te is erre a hangra, és figyeld meg, hogy milyen csodálatos változások fognak megjelenni az életedben. Nem számít, hogy eddig milyen volt az utad, a lényeg, hogy bármelyik nap alkalmas egy változásra, különösen arra, amelyik egy jobb irányba vezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése