2013. október 30., szerda

Az új világ úttörői vagyunk


Emlékeztek még a tavalyi december 21-ét megelőző, tömeges hisztériát okozó elméletekre? Sokan megmosolyogták, de még többen tartottak valami ismeretlentől, félelmetestől, ami vagy véget vet a világunknak, vagy gyökeresen megváltoztatja azt. (Az utolsó ítélet helyes értelmezése az, hogy azt követően már nem lesz ítélkezés az emberek körében.)

Én azt a nézőpontot osztottam akkor is, és osztom ma is, hogy december 21-ét megelőzően elkezdődött egy lassú folyamat, és ezen a napon talán egy picit felerősödött. Azt hiszem, hogy azt mindannyiunk nevében kijelenthetem, hogy a világnak változásra van szüksége, mert az ember, aki alapvetően egy intelligens lény, a vesztébe tud rohanni (többnyire az ego késztetése miatt). Értem ez alatt azt, hogy sokan a legfontosabbnak az anyagi javak felhalmozását tartják és az érzelmeiket a háttérbe szorítják. Pedig az öröm alapvető állapotunk, csak valahol útközben elfeledkeztünk erről. 

Természetesen fontos a pénz, és az ezzel együtt járó javak tulajdonlása, de nem minden áron. Amikor az ember az anyagiakat helyezi a valódi boldogsága elé, ott már baj van. Én úgy érzem, hogy ennek a folyamatnak a visszafordítását igyekezett december 21. elindítani. Persze ezen kívül még az emberi kapcsolatok fontossá tétele, a szeretet kiterjesztése ugyanolyan fontos feladat.

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de az én életemben elég sok változás történt az elmúlt tíz hónapban. Pedig előtte úgy gondoltam, hogy elég spirituális vagyok; ezért kevésbé fognak érinteni a változások. Nos, tévedtem. Nem mindig láttam ennek az átalakulásnak a pozitív oldalát, de azóta már rájöttem, hogy a változások nagy része a saját életünk és a világ jobbá tételéért történik.

Sokszor csak jóval később értjük meg, hogy mi miért történt; és amiről azt hittük, hogy a lehető legrosszabb, ami történhetett, az lesz új, boldog életünk alapja. Sokkal könnyebb összerakosgatni az apró darabokat akkor, amikor már látjuk a teljes egészet.


Nem érdemes tehát hadakozni a változások ellen, mert ezek a mai átalakuló univerzumban teljesen mindennaposak.  Gondolkodjatok el azon, hogy a ti életetekben milyen változások történtek, és ezek mennyire illenek bele egy felemelkedett világba. Egy biztos, hogy ebben az életünkben mi már lerakjuk az új világ alapköveit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése