2011. április 1., péntek

Változtatás…


Az előbbiekben írtam a változásokkal kapcsolatos tévhitekről. Régebben még én magam is úgy gondoltam, hogy minden változással együtt jár valamilyen teher, legyen az akár lelki, akár fizikai. De gondoljunk bele, hogy nem teher-e megragadni egy olyan élethelyzetben, ahol már csak a szokások alakítják mindennapjainkat és tevékenységeink nem okoznak semmilyen örömet….
Mit tesz ilyenkor az átlagember? Leginkább tűr és mástól várja a megoldást. Hányszor hallottuk már, hogy „majdcsak lesz jobb is”? Igen lesz, de magától nem változik az életünk. Itt lép be a változás, illetve változtatás. Ha csak 1-2 újabb szokást teszünk bele a mindennapjainkba, vagy hagyjuk el a régieket, akkor már tettünk valamit életünk javulása érdekében.  Ilyen számomra ez a blogírás. Már nagyon régen tervezem, de valahogy mindig halogattam (majd egyszer, ha úgy alakul…). Aztán jött egy kétnapos tréning, ahol kipattant az agyamból, hogy nekem ezt el kell kezdeni.  A megerősítés kedvéért le is kellett írnunk, hogy április 1-től milyen új szokást vezetünk be az életünkbe. Számomra ez volt.
Ami pedig le van írva, azt már meg is kell tenni! :-)
Ajánlom Nektek is, hogy akármilyen új szokást akartok bevezetni, vagy elhagyni a közeljövőben; írjátok le konkrétan dátummal együtt egy papírra.
Arról pedig, hogy min érdemes és szükséges változtatni, egy későbbi bejegyzésben írok.
Tehát, VÁLTOZÁSRA fel! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése