2011. május 31., kedd

Konkrétan vagy árnyaltan?


 
Az önsegítő könyvek és a különböző tréningek elsődleges tanácsa, hogy mindent képzelj el részletesen, amit szeretnél, és az majd megérkezik az életedbe. Kicsit túl egyszerűnek tűnik így a vágyálmok elérése; és nem is hiszem, hogy amit ilyen könnyen elérünk, abban sok örömünket leljük. De gondoljunk csak bele, hogy biztosan tudjuk mi a jó nekünk? Én nem vagyok ebben teljesen biztos. Sokszor, utólag hálásak is vagyunk, amiért valami nem vált valóra, amire korábban annyira vágytunk.
Kezdetben én is sokat vizualizáltam álmaim hőn áhított tárgyát, de rá kellett jönnöm, hogy valamiért nem válik valóra a célom/céljaim.
Rádöbbentem, hogy talán nem is az a legjobb nekem, amit elképzelek. Éppen azért, ma már csak az érzésbe képzelem bele magam, amit majd érzek a megvalósuláskor. Sokkal felszabadultabb vagyok, mióta így gondolkodok. Ajánlom Nektek is az árnyaltabb elképzeléseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése