2011. június 2., csütörtök

Isten bohócai


Eddig nem volt tervben, hogy könyveket ajánljak Nektek és ezután se szándékozom, de egyet mindenképp szeretnék megosztani Veletek. Tegnap fejeztem be a Müller Péter által írt Isten bohócait, és ez volt az első olyan könyv (pedig már sokat olvastam), ami után azt éreztem, hogy hálás vagyok az írónak. 


Hálás vagyok, mert egy örökérvényű mű született az Isten bohócaival. Olyan témákat feszeget benne a szerző, melyek mindannyiunkat érdekelnek, de sokszor nem vagyunk elég bátrak hozzá, hogy elmélyüljünk a megoldás keresésében.
Ha egy szóval kellene kifejezni, hogy mi a könyv fő témája, akkor számomra a szeretet lenne, de nem szokványos formában, hanem öt bohóc főszereplésével, akik akár mi is lehetnénk.
A klasszikus zene és tánc még igényesebbé és különlegesebbé teszi a művet. Az igazán fantasztikus az, amikor már az olvasó is hallja a zenét, amiről az író ír.
Írhatnék még sokat, de ez a könyv csak akkor érezhető át, ha valaki elolvassa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése