2011. május 18., szerda

Függés


Mostanában sokat találkoztam a függés témájával. Az elején csak legyintettem, hogy ugyanmár, én nem függök semmitől. Aztán a sokadik témába botlás alkalmával elkezdtem gondolkodni (hisz nem véletlenül talált meg a téma). 


Nem is kellett olyan mélyre ásni, hogy rájöjjek, én is függök bizonyos dolgoktól. Természetesen azt le kell szögezni, hogy van még egészségesnek mondható függés is, amely nem okoz semmilyen tünetet, csak egyszerűen nem tudjuk nélküle elképzelni a napjainkat. Na, nekem ezekből a függésekből akad egy-kettő. Nem mondom, hogy aggódok miattuk, egyszerűen csak érdemelnek egy kis odafigyelést, nehogy komolyabbra forduljon a helyzet.
Éppen ezért ajánlom Nektek, hogy vizsgáljátok meg a mindennapjaitokat és vegyétek észre azokat a kis dolgokat, amiknek a megléte a későbbiekben akár komolyabb probléma is lehet.
Tippeket nem akarok adni a függőség vizsgálatához, mert akkor előfordulhat, hogy nem mindent vesztek észre. Sok sikert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése