2012. február 16., csütörtök

Tárd ki szíved annak, amire vágysz!


A napokban arra lettem figyelmes, hogy elképzelem, amint a szívem egy része elkezd kinyílni valami számára; valami olyan számára, amire nagyon vágyok. Furcsa érzés kerített hatalmába. Jóleső melegséget éreztem a szívem táján és kellemes képek árasztották el a képzeletemet. Néhány pillanatra elfelejtettem minden gondom és olyan volt, mintha nem is ezen a Földön élnék.
Később néhányszor eszembe jutott még ez az élmény és úgy gondoltam, hogy megpróbálom előhívni az érzést. Nagy meglepetésemre sikerült és nem is egy alkalommal.
Az eddig tapasztaltak miatt úgy döntöttem, hogy megosztom Veletek is. Képzeljétek el, amint a szívetekben egy kis ajtó kinyílik egy bizonyos érzésnek, mint például a szeretet, a béke, a szerelem, vagy akár a bőség. Ne akarjatok irányítani semmit az elmétekkel. Én úgy hiszem, hogy minden érzés bennünk lakozik, amire igazán vágyunk. Azt hiszem, ez a napi egy-két alkalom segít ellazulni és befelé fordulni ebben az állandóan rohanó világban. Amennyiben hisztek benne, még a vonzást is beindíthatja. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése