2018. február 25., vasárnap

Korlátok nélkül minden lehetséges




A korlátok azok a sokszor láthatatlan gátak, melyek már egészen gyerekkorunktól behálózzák az életünket, és észrevétlenül leterelnek minket a csodákhoz vezető útról.
Az én első korlátaimat már a születésemkor felállították azzal, hogy azt mondták Anyukámnak a kórházi dolgozók, hogy mozgáskorlátozottságom miatt hagyjon magamra, és szüljön ’egészséges’ gyereket. El nem tudom képzelni, hogy milyen energiák áramolhattak felém kisbabaként azzal, hogy ilyeneket gondoltak rólam a születésem utáni rövid időszakban. Az elmondás szerint azonban, mit sem törődtem ezzel, és büszkén vállaltam a ’csoda’ szerepét. Mi mást is tehettem volna, hiszen egy ártatlan lélek tudja, hogy korlátok csak akkor léteznek, ha hiszünk bennük. Ezek szerint én nem hittem, és végtelenül büszke vagyok arra a kislányra, aki a kezdeti nehézségek után is járt, futott és felépítette magát.
Akármi is történt, mindig felálltam, akár fizikai, akár lelki síkon; mert mindkettő előfordult. Élményekkel telinek látom a gyerekkorom, pedig, ha akarnám, akkor láthatnám csak a korlátokat, amelyek gátoltak. De mégsem ezt tették, hanem vittek előre, mert felismertem általuk, hogy mire is vagyok képes. És ez sokkal több volt, mint amennyit mások elképzeltek rólam.
Hozzászoktam, hogy próbálkoznak a korlátok, mert az egó nem adja fel, de annyi tapasztalattal a hátam mögött tudom, hogy én erősebb vagyok, és képes bármit megoldani. Rengeteg tervem van, és soha nem a korlátok lehetőségét látom, hanem a cél megvalósulását.
Te se engedd, hogy mások elhitessék veled, hogy nem vagy képes elérni a célod. Ha én ezt tettem volna, akkor most nagyon szegény életem lenne, és a kilátástalanság lenne a legfőbb jellemzője. Ennek ellenére tele vagyok célokkal, vágyakkal, és tudom, hogy nincsenek korlátok. Akármit is mondanak mások, mindig ott kell legyen a bizonyítási vágy, hogy nem volt igazuk, és képes vagy túllépni mások kicsinyes gondolkodásán.
Ne engedd, hogy akár a közeli hozzátartozóid, akár a társadalom bármelyik tagja elhitesse veled, hogy korlátok uralják az életed. Ez nem igaz, hiszen lehetőségek uralják azt. Nincsenek korlátok, nincsenek határok; engedd szabadjára a képzeleted!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése