2012. október 22., hétfő

Változni annyit jelent, mint élni?



Talán megosztó ez a téma, de engem eléggé foglalkoztat mostanában. Mindennapi relaxációm alkalmával ismételgetni szoktam a „változás az életem természetes része” gondolatot. Elméletben teljesen egyet is értek vele, de amint a változás már a kapuban zörget, nem vagyok olyan biztos magamban. Sokkal kényelmesebb benne maradni egy adott élethelyzetben, minden erőfeszítés nélkül. De, ha minden változatlan, akkor mitől várjuk a jobbat, a beteljesülést?

Valószínűleg nem vagyok egyedül ezzel, de életem nagyobb változásai eléggé megviseltek; akár fizikai tüneteket is képes voltam produkálni. Szerencsére (vagy spirituális gyakorlatok hatására) ma már sokkal könnyebben megy. Jobban meglátom a lehetőségeket, hiszen, ha egy helyben toporgunk, akkor a hőn áhított boldogság sem érkezik meg.

A természet is örökös változásban van, akkor mi, akik a természet részei vagyunk, miért állunk ellen? Megéri elgondolkodni, hogy akár egy kisebb változás elfogadásával is mennyit nyerhetünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése