2020. február 8., szombat

Pánikból boldogság


Február 1. Ez a nap megmaradt bennem, mivel hét éve ekkor volt az első pánikrohamom. Az első kétségbeesett pillanatok után, melyekben megjelent a halálfélelem is, rögtön tudtam, hogy a lelkemet kell gyógyítani, mivel onnan érkezett a jelzés, hogy muszáj változtatni. Az energiaszintem annyira alacsony volt, hogy megjelent a betegség. Életem egyik területe sem volt a helyén, és a kiutat sem láttam. Akkor nem hittem el, hogy valaha kikerülök ebből a sötétségből. De azóta eltelt hét év, és már csak rossz emlék ez az időszak, amiért mégis hálás vagyok, mivel elvezetett az utamra, amit azóta is járok. Rengeteg lent és fent időszakban volt részem, rengeteg tanulás kísérte az utam, de nem cserélném el semmiért. Egyet megtanultam, amit mindenkinek csak ajánlani tudok. Ha megjelenik a probléma, ne dugd homokba a fejed, hanem merj szembenézni vele, és keresd meg az okot. Ha ez megvan, akkor a megoldást is megkapod, és egy új minőséget fogsz megtapasztalni az életedben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése