2019. november 17., vasárnap

2019 tanulása


Közeledünk az év végéhez, és elmondhatom, hogy ez az év rengeteg leckét adott nekem. Biztosan másoknál is így volt, de mindenki a saját életével tudd leginkább példálózni. Ez az évem leginkább az emberi kapcsolatokról szólt. Elkezdtek eltávolodni tőlem olyanok, akik korábban igazán közel álltak hozzám. Nem hibáztatok senkit, egyszerűen nem működött a kapcsolat az eredeti szerepében. Megtanultam, hogy semmit nem kell erőltetni, mert az élet folyamatos körforgás, és ha ezt megakadályozzuk, akkor az életet akadályozzuk meg. Aki menni akart, azt hagytam menni, eltávolodni.
Rájöttem, hogy mi a fontos a kapcsolatokban, és teljesen más prioritásokat helyeztem előtérbe. Valahogy ez az év megmutatta az emberek valódi énjét, és már a felszín mögé látok. Eddig is tudtam, hogy nem minden arany, ami fénylik, de most már sok bizonyítékom is van rá. Nem veszekszem, nem világosítom fel az embereket, hogy kiismertem őket. Egyszerűen hagyom, hogy megtörténjen a természetes távolodás, és olyan igazán értékes emberek lépjenek az életembe, akiknek lesz is maradásuk, mivel a lelkek hasonlatossága miatt erre megkapjuk az áldást az égiektől. Hálás vagyok az tanulásért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése