2011. október 17., hétfő

Önmagam tanulása

Mostanában elhanyagoltam a blogomat, és igazából az okát se tudtam volna megmondani néhány nappal ezelőtt. Azzal próbáltam magyarázni, hogy változtak a dolgok az életemben, nincs időm rá (pedig lett volna, de könnyebb volt önmagamnak is hazudni), illetve próbáltam elhessegetni az okok keresését. Tegnap este azonban megtaláltam, amit addig magam előtt is titkolni próbáltam. Önmagamat tanulom egy jó ideje. Tanulmányozom a saját reakcióimat különböző helyzetekre. Mindez pedig lefoglalja az energiámat eléggé ahhoz, hogy számotokra is hasznos és tanulságos bejegyzéseket írjak.


Azt hihetnénk, hogy önmagunkat ismerjük legjobban a világon, holott szerintem majdnem a legkevésbé. Szimplán legyintünk a saját magunkkal kapcsolatos kérdésekre, hogy azokra úgyis tökéletesen tudjuk a választ? Biztos ez? Ha mélyen magatokba néztek, biztos, hogy jól ismeritek magatokat? Tudjátok, hogy mit akartok? Tudjátok, hogy milyen érzésekre vágytok? Tudjátok, hogy milyen célok mozgatnak benneteket?
Próbáljatok meg a felszín alá nézni, hogy ténylegesen megismerjétek önmagatokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése